Pojdi na glavno vsebino

Šolska svetovalna služba

 

Saša Bogataj Suljanović

Šolska svetovalna delavka
Saša Bogataj Suljanović, univ. dipl. psih.

psihološka pomoč dijakom 2., 3. in 4. letnika razen razredoma 2. bc in 3. bc,
organizatorica predavanj za starše, koordinatorica za dijake s posebnimi
potrebami, karierna orientacija, članica kolegija in tima za kakovost, promocija šole

T: 04 51 83 335
E: sasa.bogataj@gimnazija-skofjaloka.si

Delovni čas
Na šoli sem vsak dan v dopoldanskem času (7.00-14.00), razen ob četrtkih,
ko sem na šoli popoldan (11.00-18.00)

 

Šolska svetovalna delavka
Mateja Potočnik Poljanšek, univ. dipl. psih.

psihološka pomoč dijakom 1. letnika ter razredoma 2. bc in 3. bc, mentorica
prostovoljcev, koordinatorica programa Vzgoja za mir, družino in nenasilje, članica
aktiva za klasično gimnazijo

T: 04 51 83 335
E: mateja.p.p@gimnazija-skofjaloka.si

Delovni čas
Na šoli sem vsak dan v dopoldanskem času (7.00-14.00), ob četrtkih pa sem v času
rednih govorilnih ur na šoli popoldan (12.00-19.00)

  • Prvi cilj najinega dela je, da bi bili vsi dijaki in dijakinje ter ustanova v celoti čim bolj uspešni pri uresničevanju skupnih in individualnih ciljev. Zato poskušava čim bolj aktivno sodelovati pri razvojnih nalogah šole, pri iskanju izboljšav pri svojem delu ter pri iskanju izboljšav na ravni celotne ustanove.

Da bi pomagali dijakom in dijakinjam doseči njihove cilje, jim pomagava:

  • ko v njihovih družinah ni razumevanja za težave pri učenju in pri kakšni negativni oceni,
  • ko se ne znajo učiti, ne znajo delati zapiskov, ne znajo najti motivacije za učenje in ko ne znajo preveriti učinkov vloženega truda,
  • ko se preveč trudijo, izčrpavajo in pozabijo, da na svetu ni le šola,
  • ko ne najdejo svojih študijskih interesov ali informacij v zvezi s študiji, poklici, potekom vpisa,
  • ko jih je strah pred ocenjevanji, nastopi, tekmovanji,
  • ko ne znajo rešiti medsebojnih sporov, konfliktov (Alenka Rebula pravi, da je stati kot skala moč, napadati drugega pa nemoč),
  • ko imajo težave z navezovanjem stikov in ohranjanjem dolgotrajnejših vezi,
  • ko druge okoliščine, na katere sami nimajo vpliva, vplivajo na njihovo zmožnost učinkovitega učenja,
  • ko so neodgovorni, razvajeni, nedelavni in ko imajo težave z vztrajnostjo (Alenka Rebula pravi, da je izgovoriti svojo željo in jo tisočkrat potrditi moč, kričati in zahtevati pa nemoč.),
  • ko želijo svoj prosti čas posvetiti pomoči potrebnim in potrebujejo nekoga, da jim k temu usmeri in
  • ko preprosto nimajo nikogar, s katerim bi se pogovorili.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...